הדרדרות: רוסיה העבירה 3 מערכות S300 נוספות לרוסים

    יעקב גפן 1 Comment on הדרדרות: רוסיה העבירה 3 מערכות S300 נוספות לרוסים

    בנוסף שלחו הרוסים כתרומה ללא עלות 100 טילי קרקע אוויר | הערכות הם, כי רוסיה מנסה לללחוץ על ארה"ב בעניין סיום המלחמה בסוריה והסרת הסנקציות המערביות עליה

    מערכת S300 בפעולה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבבר מחריף: ‏מקורות דיפלומטים מסרו היום (שני) לסוכנות הידיעות TASS: כי רוסיה העבירה שלוש מערכות S-300 נוספות "כתרומה" לסוריה – ללא כל תגמול כלכלי. בנוסף לכך, העבירה רוסיה 100 טילי קרקע-אוויר לסוריה לכל אחת מהמערכות.

    לכאורה מדובר המהלך רוסי לא מתוכנן, שכן דובר רק על מערכת אחת שתעלה כסף לשלטון הסורי. מדובר בהדרדרות מכיוון שמספר מערכות יכולות לפגוע במספר רב של מטוסים, בנוסף שר החוץ הסורי הצהיר כי ייתכן והם יגנו גם על שמי לבנון משם מתבצעים התקיפות בדרך כלל ולא רק על סוריה.

    הערכות הם כי רוסיה מנסה להגביר את ההלחץ על ארה"ב שתתרצה להגיע להסכם סיום המלחמה בסוריה, לנשיא פוטין נמאס מהמשך הלחימה בסוריה שלא נגמר וכבר מעוניין לקצור את הפירות. ללא ארה"ב פוטין לא יכול להוביל לסיום הלחימה וגם הכרה בסיפוח של חצי האי קרים והסרת הסנקציות של המערב.

    כל האינטרסים הרוסיים מונחים בכף, והרוסים מעוניינים להגביראת הלחץ על ארה"ב דרך ישראל. האמריקנים מצידם החלו בסיורי מודיעין מעל אזור הבסיס הצבאי חמימים שם מוצבים מערכות הגנה רוסיות, הממשל אף אמר כי ימשיך לספק את מטוסי החמקן לישראל שביכולתם להתגבר על מערכות ההגנה הרוסיות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתם בטח מתכוונים לסורים